wczytywanie

Specjalista ds. marketingu

Oferty pracy

18 stycznia 2023

Specjalista ds. marketingu

Teofilów S.A. jest firmą z ponad czterdziestoletnią tradycją w produkcji dzianin. Produkujemy i sprzedajemy dzianiny o wysokiej jakości oraz oferujemy najszerszy w Polsce asortyment dzianin.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. marketingu

Opis stanowiska:
  • stworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy oraz zarządzanie budżetem marketingowym,
  • odpowiedzialność za przygotowanie, wdrażanie i egzekwowanie planów marketingowych w ścisłej współpracy z zespołem handlowym,
  • koordynacja działań reklamowych i promocyjnych, wspierających sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji,
  • analiza efektywności prowadzonych działań,
  • wsparcie procesu komunikacji marketingowej – w tym nadzór nad stworzeniem modelowego POS,
  • budowanie i rozwój obecności marki firmy we wszystkich kanałach komunikacji i sprzedaży,
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących kanałów dystrybucji w Polsce i za granicą, konsumentów i działań konkurencji oraz proponowanie działań prowadzących do wzrostu rozpoznawalności marki i sprzedaży,
  • odpowiedzialność za badania marketingowe,
  • współpraca z zewnętrznymi kooperantami (influencerzy, media, agencje marketingowe),
  • odpowiedzialność za spójność komunikacji wizualnej i wizerunek firmy we wszystkich kanałach dotarcia do klienta,
Wymagania:
  • samodzielność,
  • nieszablonowe myślenie, kreatywność,
  • chęć współuczestniczenia w rozwoju i wzroście polskiej firmy,
  • minimum 3 lat doświadczenie w obszarze Marketingu,
  • doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu procesami marketingowymi, kreowaniu spójnych strategii marek i efektywnych działań marketingowych,
  • doświadczenie we współpracy z rynkiem nowoczesnym (sieci handlowe), eksportem oraz popularnymi marketplace’ami,
  • umiejętność planowania i wdrażania kampanii marketingowych wspierających cele biznesowe firmy: od przygotowania koncepcji i założeń, poprzez przygotowanie treści, wybór narzędzi, konfiguracje reklam do startu kampanii i bieżąca jej optymalizacja oraz umiejętność egzekwowania planu w zespole,
  • znajomość zagadnień z obszaru Digital Marketingu, kampanii online, social media, e-mail marketingu, Google Ads,
  • znajomość zasad komponowania treści oraz grafik marketingowych,
  • umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji biznesowych,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2,
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne,
  • nastawienie na realizację celów, wielozadaniowość, pro aktywność,
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
  • interesującą i pełną wyzwań pracę,
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
  • perspektywy rozwoju zawodowego,
  • dofinansowanie do wypoczynku urlopowego,
  • dofinansowanie do kart sportowych
  • szkolenia,
  • miłą atmosferę pracy w zespole.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.